Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Elvileg” csak időszakos volt a módosítás –A MÁV válaszolt-

Korábban egy utas panaszával kapcsolatban megkerestük az illetékeseket (A MÁV megint bekavart) a MÁV részletes tájékoztatást küldött, amelyet módosítás nélkül leközlünk. Elvileg a probléma csak időszakos volt, mától minden helyreállt. Várjuk kedves olvasóink visszajelzését!

Tisztelt Szerkesztő!

A blogjukra érkezett olvasói megkeresés kapcsán feltett kérdéseire az alábbiakról informáljuk. 

2013. augusztus 2-án 21.30 órától 2013. augusztus 14-én 18 óráig Gödöllő – Aszód állomások között  pályakarbantartási munkálatokat végzünk. Ennek következtében t a Budapest – Hatvan – Miskolc – Szerencs – Sátoraljaújhely / Nyíregyháza vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek járataink.

A módosított menetrendben, a felújítás miatt a korábbiakhoz képest időlegesen kevesebb járat közlekedik. A Hatvanig közlekedő, korábban modern, légkondicionált Flirt járművekből kiállított vonatok nem közlekednek, helyettük a Budapest – Eger közötti IC vonatok, valamint a Budapest – Miskolc/Sátoraljaújhely között közlekedő gyorsvonatok Hatvanig minden állomáson és megállóhelyen megállnak. Ezen szakaszon belül történő utazás esetén a járatok gyorsvonati pótjegy váltása nélkül vehetők igénybe.

Fontos tudni, hogy a Gödöllőig közlekedő, minden óra 05-kor induló járatok a módosított menetrendben is közlekednek, és továbbra is FLIRT szerelvényekből állnak.  Azon Utasaink, akik a nyári melegben joggal kívánnak légkondicionált kocsiban utazni, igénybe vehetik továbbá az egri IC-k légkondicionált IC kocsijait, felár megfizetése mellett.

Természetesen megértjük azon Utasainkat, akik hiányolják a megszokott hatvani járataikat.  Természetesen a munkálatok befejezését követően 15-étől a korábbi menetrend és szerelvényforduló visszaállításra kerül. Mivel a felújítás az Utasoknak és a vasútnak is egyaránt érdeke, a hátralévő rövid időre Utasaink szíves megértésére számítunk.

Továbbá, a vágányzári menetrend azért készül, hogy a vonatok közlekedtetését a megváltozott közlekedési viszonyok mellett is biztosítani tudjuk. Mindazonáltal, mivel a korlátozó tényezők (pl.: a felújítás miatt vonalszakaszok kizárása) miatt a rendelkezésre álló mozgástér ilyenkor jelentősen csökken, a vonatközlekedés során a legkisebb eltérés a vágányzári menetrendtől vagy a kapcsolódó technológiáktól zavart, illetőleg járulékosan a vonatok megkésleltetését is okozhatja.

Az operatív irányító szolgálat forgalomszabályozási intézkedések megtételével - a lehetőségeket figyelembe véve - mindent megtesz a menetrendszerű közlekedés helyreállítása érdekében, azonban ez csak hosszabb idő alatt lehetséges. Egy-egy rendkívüli esemény a közlekedésben gyakran több órányi zavartatást, késést okozhat. A késések kapcsán ezúton is Utasaink elnézését kérjük.

Bízunk benne, hogy kérdéseire választ tudtunk adni. Megkeresését köszönjük.

Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.

Üdvözlettel:

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Ügyfélszolgálat

0 Tovább

Még mindig durván késik a MÁV

Az előző héten publikált - A MÁV megint bekavart – című bejegyzésünket továbbítottuk a MÁV illetékesei felé, de választ még nem kaptunk. Az állapotok nem változtak, és panasz írója újabb felháborító esetet oszt meg velünk adott vonatszakaszon (Gödöllő – Keleti). Ági elmondása szerint a vonat mindig késik és úgy gondolja, hogy nem ezért a kiszámíthatatlanságért veszi meg a méregdrága havi vonatbérletét.

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Nincs egy hete, hogy megírtam panaszomat a Gödöllő - Keleti vonatszakaszon tapasztaltakról. Nem tudom sikerült-e továbbítanotok az illetékeseknek, de mivel nem változott semmi, sőt!!! rosszabb lett a közlekedés, ezért újra írok, mert amit ma tapasztaltam elfogadhatatlan és továbbra is káosz uralkodik.

A mai napon azaz 2013. augusztus 12-én sokáig kellett dolgoznom Gödöllőn, utána még egyéb elintéznivalóim is voltak a városban, és a menetrend szerinti Eger - Keleti között közlekedő 20:51-es gödöllői indulású vonattal szerettem volna hazaindulni. Akik nem olvasták előző levelemet azoknak szól, hogy a MÁV változtatott a vonattípusokon és azóta teljes káosz uralkodik a szakaszon.

A vonat ismételten késett ezúttal 34 (azaz harmincnégy) percet. Nem mintha eddig nem késtek volna, de a 10-15-20 perces késéseken már fent sem akadok (ennyi mindig összejön).

Különösen dühítő és felháborító, hogy mindez ilyen későn történik, az eredetileg fél tízre Keletibe érő vonat, tíz után érkezett meg, és a onnan még tovább kellett utaznom, amit ilyen későn már nem szeretek. Örülnék neki, hogyha a méregdrága jegyemért cserébe, tartható menetrendet kapnék.

Könyörgöm, kalkulálják be, változtassák meg a menetidőt, de ez így nem működik a XXI. században!!! A kiszámíthatatlanság bosszant a leginkább, mert ha tudom, hogy ennyit késik, másképpen kalkulálok, gondolom utastársaim is hasonlóan vélekednek ez ügyben.

Nyomatékosan kérem a MÁV szakembereit, hogy módosítsák úgy a menetrendet, hogy az tarható legyen!!!

Üdvözlettel:

Ági

0 Tovább

A MÁV megint bekavart

Változatott a MÁV és utasok tömegének okozott kellemetlenséget, legalábbis Ági leveléből ez szűrhető le. Többször foglalkoztunk a Keleti – Gödöllő között közlekedő vonatokról és a késésekről, ezek szerint a MÁV megoldást még nem talált. A panaszt továbbítjuk a MÁV felé.

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Szeretném mai tapasztalataimat megosztani veletek és az olvasóitokkal mivel már foglalkoztatok a negatív élményemet szolgáltató szakasszal. Nem másról lenne szó, mint a Keleti-Gödöllő közötti vonatszakaszról. Augusztus elsejétől változott a menetrend amivel még nem is lenne probléma. „Jó” utas lévén előre tájékozódtam, hogyan módosult a nap mint nap használt vonatjárataim, elsőre nem láttam semmi különbséget, csak az indulási és érkezési időt figyeltem, a vonattípusok módosulása fel sem tűnt.

A hónap elején a peronon vártam a szokásos vonatomra amikor nagy meglepetés ért, az „új” piros és nem mellesleg légkondis vonat helyett egy régi érkezett. Gondoltam valami miatt kiesett egy járat és ezért a változás. Utána visszaúton is régi érkezett ami már gyanússá vált. Utánanéztem…

A vonatoknál bevezették az IC és országos elnevezésű vonatot és minden harmadik maradt csak elővárosi. Ez azért fontos, mert bár szégyen de csak az elővárosi vonatoknál jár új vonat, a hosszú távú IC-n ezt a kényelmet nem lehet igénybe venni.

Bocsánat, hogyha túlzottan részletesen írom le a körülményeket, de fontos, hogy mindenki megértse mit jelent a kényelem és a nyári melegben az új vonatok által nyújtott légkondi megléte. Többedmagammal együtt napi szinte használjuk ezt a szakaszt munkába járásra. Nem lenne probléma a régi vonat (régóta járok ezen a szakaszon, nem volt mindig klíma, túlélem). A baj az, hogy változtatták a menetrendben a távolságokat is, így az így is késő vonatokat (ami csak Keleti-Hatvan szakaszon járt) hosszabb szakaszra tették és így még nagyobb késésnek tették ki (vagy éppen az utasokat). Mert sajnos ma a MÁV-nál nem biztosított a pontos közlekedés.

Panasszal élnék a módosítás és a tűrhetetlen késések miatt. Ma 2013. augusztus 6-án a 16:44-es gödöllői érkezésű vonat késett több mint 30 percet ezt tetőzte a 35 fok meleg és persze régi vonat érkezett. Elfogadhatatlan, az ember így nem tud tervezni (vagyis tud + 1 órával). Nem ezért fizetem a méregdrága jegyet. Ráadásul nem is esett hó vagy eső (aminél az eddigi tapasztalataim alapján garantálható a fél órás csúszás), igen meleg van, de így kiszúrni a napi szinte ingázó emberekkel más megoldását már elképezni sem tudok.

Kérlek továbbítsátok a panaszom az illetékeseknek!

Köszönettel:

Ági

1 Tovább

Érthetetlen késés – MÁV válaszolt –

A korábban publikált  Érthetetlen késés –utas panasza- című bejegyzésünkkel kapcsolatban feltett kérdéseinkre a MÁV-tól válasz érkezett. Számomra még mindig érthetetlen, hogy közel 10 óra alatt nem sikerült megoldani a hivatkozott problémát, de legalább az utas tájékoztatás hiányossága ügyében intézkedtek. Köszönjük a MÁV-nak, hogy válaszolt kérdéseinkre, amelyet most módosítás nélkül leközlünk.

Tisztelt Szerkesztőség!

2013. június 5-én, a MÁV Zrt. felé küldött elektronikus üzenetét köszönettel megkaptuk. .A megkeresésében jelzett észrevétellel kapcsolatban – illetékességből – Ügyfélszolgálatunk az alábbiakról szeretné tájékoztatni a „Tömegközlekedjünk” blog szerkesztőségét:

A megkeresésben jelzett, Budapest-Hatvan-Miskolc vasútvonalon, 2013. június 4-én este 20 óra 30 perckor Gödöllő és Aszód között le kellett zárni az egyik vágányt, mert a heves esőzés következményeként a hegyoldalról lezúduló sárlavina elárasztotta a vágányt. Járataink csak a másik vágányt vehették igénybe, azonban a vonatok itt is csak jelentős, 10 km/órás sebességcsökkentéssel közlekedhettek.

Az előzőekben említett esemény közleménye 2013. június 4-én 21.30-kor került fel honlapunkra, ebben a hírben a várható késések időtartamáról is informáltuk érdeklődő Utasainkat. 2013. június 5-én reggel 05.30-kor, híreink között ismét jeleztük a közlekedési problémát, valamint a várható késéseket is. Ez a hír két ízben frissült: 07.20-kor, valamint 09.20-kor, melyben már a helyreállításról tájékoztattuk az Utasokat. A 3012-es számú vonaton tapasztalt utastájékoztatási hiányosságokért Utasaink elnézését kérjük, a jelzett járat utazószemélyzete felé intézkedtünk.

Az észrevételben említett vonatkésésekkel kapcsolatban szeretnénk jelezni, hogy a kétvágányú közlekedésre tervezett vasúti forgalom esetén, az egyik vágány járhatatlansága, valamint a másik vágány jelentős kapacitáscsökkenése mellett a járatlemondás elkerülhetetlen, ezen túlmenően a leközlekedtetett járatoknál is előfordulhat vonatkésés. A késésekért valamennyi Utasunk elnézését, egyben – a történtek ismeretében - megértését is kérjük.

Köszönjük a szerkesztőség megkeresését, kérjük a rendelkezésére álló eszközökkel tájékoztassa a problémát észrevételező Utasunkat és a „Tömegközlekedjünk” weboldal olvasótáborát is.

Üdvözlettel:

0 Tovább

Érthetetlen késés –utas panasza-

Egy korábbi levélben már volt szó az érthetetlen apró késésekről a Keleti-Hatvan vonatszakaszon (Anomáliák a Keleti-Hatvan vonatjáratokon). A következő levél írója ugyanerről a szakaszról ír, csak annyi különbséggel, hogy most nem apró késés történt. Tájékoztatás nélkül, teljesen érthetetlen okokból késik a vonat 40 percet. A képek alapján Gödöllőn káosz uralkodott. A korábbi levél kapcsán kérdeztük a MÁV-ot de nem érkezett válasz, a mostani levelet is továbbítjuk.

Sziasztok!

Előre is elnézést kérek az ingerült levelemért. Mivel már olvastam nálatok a Keleti-Hatvan vonatjáratról, így megírom ma mi is történt velem

2013.06.05-én reggel munkába indultam a Keletiből 06:35-kor induló járattal. AZ időjárás szép, nincs semmilyen ok arra, hogy a vonat késsen, így egészen Gödöllő Állami telepekig rendben eljut a vonat ahol is megtorpan. Rendben, szokott ilyen lenni –gondoltam- és innentől elkezdődik a várás. Az idő ellenem dolgozik mivel nekem be kell érnem a munkába (bár láthatóan a MÁV-ot ez nem érdekli).

Gödöllő előtt érthetetlen okok miatt várunk, várunk és csak várunk, mindenfajta utastájékoztatás nélkül. 40! azaz negyven perc  érthetetlen várakozást követően végre elindult a vonat. A munkából érhető okok miatt elkéstem.

Panaszt szeretnék tenni, mivel ez már nem az első eset!

- Időjárás és egyéb körülmény nem befolyásolta a közlekedést

- Nem volt semmilyen tájékoztatás, így a munkáltatómat sem tudtam értesíteni még is mikorra tudok beérni

30 percen át semmilyen közlekedés nem történt az adott szakaszon, elaludtak a szervezők?

Szerencsére egyik ismerősömet (aki gépközelben volt) felhívtam, így a levelem mellé csatolom a csodálatos mávonline-ból kimentett képeket az esetről.

Kérem a segítségeteket a panasz eljuttatásában a megfelelő emberekhez.

(Szeretném névtelenségem megőrizni)

0 Tovább
«
12

Tömegközlekedjünk

blogavatar

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni. Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Utolsó kommentek