Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Érthetetlen késés –utas panasza-

Egy korábbi levélben már volt szó az érthetetlen apró késésekről a Keleti-Hatvan vonatszakaszon (Anomáliák a Keleti-Hatvan vonatjáratokon). A következő levél írója ugyanerről a szakaszról ír, csak annyi különbséggel, hogy most nem apró késés történt. Tájékoztatás nélkül, teljesen érthetetlen okokból késik a vonat 40 percet. A képek alapján Gödöllőn káosz uralkodott. A korábbi levél kapcsán kérdeztük a MÁV-ot de nem érkezett válasz, a mostani levelet is továbbítjuk.

Sziasztok!

Előre is elnézést kérek az ingerült levelemért. Mivel már olvastam nálatok a Keleti-Hatvan vonatjáratról, így megírom ma mi is történt velem

2013.06.05-én reggel munkába indultam a Keletiből 06:35-kor induló járattal. AZ időjárás szép, nincs semmilyen ok arra, hogy a vonat késsen, így egészen Gödöllő Állami telepekig rendben eljut a vonat ahol is megtorpan. Rendben, szokott ilyen lenni –gondoltam- és innentől elkezdődik a várás. Az idő ellenem dolgozik mivel nekem be kell érnem a munkába (bár láthatóan a MÁV-ot ez nem érdekli).

Gödöllő előtt érthetetlen okok miatt várunk, várunk és csak várunk, mindenfajta utastájékoztatás nélkül. 40! azaz negyven perc  érthetetlen várakozást követően végre elindult a vonat. A munkából érhető okok miatt elkéstem.

Panaszt szeretnék tenni, mivel ez már nem az első eset!

- Időjárás és egyéb körülmény nem befolyásolta a közlekedést

- Nem volt semmilyen tájékoztatás, így a munkáltatómat sem tudtam értesíteni még is mikorra tudok beérni

30 percen át semmilyen közlekedés nem történt az adott szakaszon, elaludtak a szervezők?

Szerencsére egyik ismerősömet (aki gépközelben volt) felhívtam, így a levelem mellé csatolom a csodálatos mávonline-ból kimentett képeket az esetről.

Kérem a segítségeteket a panasz eljuttatásában a megfelelő emberekhez.

(Szeretném névtelenségem megőrizni)

0 Tovább

Az új vonatok a nyerők!

Évi megosztja velünk az új piros vonatok élményét. A modernebb közlekedésért elengedhetetlen az új szerelvények beszerzése, de erre nem a legjobb megoldás a pótjegy. Mindenki támogatja az európai színvonalú vonatok beszerzését és használatát, de a hosszú utakra egyelőre ez még nincs tervbe véve. Nektek mi a véleményetek?

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Nem tudom leközlitek-e, de azért leírom, hogy nem minden olyan rossz, mint az látszik. A MÁV-ot rengetegen szidják mert késik és leamortizáltak a vonatok. A pótjegy ellen is sokan felemelték a hangjukat, pedig ha bárki belegondol láthatja, hogy pénz kell ahhoz, hogy változás legyen. Nincs ingyen az új felszerelés, járatok és vonatok.

Én minden nap megtapasztalom azt, hogy milyen jó lehet egy vonat, és igen mind ez a MÁV-nál! Nálunk az új „piros” vonat közlekedik és maximálisan kiszolgálja (vagy még túl is teljesíti) az igényeimet. A régi vonatokhoz nem lehet hasonlítani, ezért csak leírnám azt, hogy miért tetszik.

Kezdjük az elegáns, modern kinézettel, aminek kialakítása gondolom a fogyasztásra is jótékony hatással van, ami pénzt takarít meg. A felszállás maga is élmény, nem kell magaslatokat megmászni, egy egyszerű gombnyomással halk ajtónyitást követve egy szimpla lépéssel már bent is vagyunk a vonaton. A modern elegáns dizájn bent sem változik, az ülések kényelmesek és esztétikusak, hatalmas üvegablakokkal a panoráma kiváló. Ráadásul az ablakok mellett ülni egy napsütötte déli órában sem izzasztó, mivel a különleges ablaktípus jól szűri a sugarakat. A hőmérséklet komfortérzetünkhöz hozzásegít a MŰKÖDŐ! klíma, egy meleg nyári napon igazán jól jön.

Végre egy vonat, amin télen FŰTENEK! nyáron HŰTENEK!, minden működik. Mint mindenki tapasztalhatta már, az állomáscímeket előszeretettel rongálják, így sokszor idegen területen nem lehetett megmondani melyik állomáson vagyunk. Szerencsére az új vonatokban már van elektronikus tábla, amely segítségével nem vagyunk kitéve a rongálóknak.

A belső kellemes kinézet, modern, az utazási élmény kiváló. Csendes, halkan közlekedik, észre sem veszi az ember, hogy eljutott A-ból B pontba. Ezért az „élményért” megéri kifizetni a jegy árát, de még a pótjegyét is.

No, hogy mondjak némi rosszat is, ott a WIFI kérdés, amelyet ilyen rövidtávon teljesen feleslegesnek tartok. Hosszútávon jól jöhet, de arra a 40 percre míg utazok nem fogok bajlódni a csatlakozással.

IGEN! Ezekre pénz kell, anélkül nem működhet! Az új pénzbe kerül, a nagyobb utakra a piros bevezetésére új szerelvények beszerzése szükséges ami költségekkel jár. De látom a fejlődést, látom azt, hogy milyen lehet egy normális tömegközlekedés. Eddig hagyták, hogy a rozsda egye meg a vonatokat, végre valaki tesz az utasokért.

Mindenki magába nézhet, mit választana? A régi rozsdás lelakott vonatot, vagy az új modern, klímás, csendes járatot? Szerintem nem kérdés, hogy az utóbbi a nyerő, legalábbis én így gondolom!

Évi

2 Tovább

Anomáliák a Keleti-Hatvan vonatjáratokon

Érthetetlen késések a Budapest-Keleti pályaudvar és Hatvan között közlekedő vonatjáratokon. Teri elmondása szerint, időjárástól függetlenül vissza-vissza térő apró késések tapasztalhatóak. A pályaudvarról történő késve indulás tényleg bosszantó. Gödöllőnél a vonat és HÉV közlekedése egyáltalán nincs összehangolva, amely miatt az utasok felesleges időkieséssel számolhatnak. A levelet és kérdéseinket továbbítottuk a MÁV és BKV illetékesei felé. Az eredeti levél a képeket nem tartalmazta.

 

Sziasztok!

Budapest–Keleti pályaudvar és Hatvan között közlekedő vonattal utazok nap mint nap. Szerencsésen pár éve bevezették ezen a vonalon az új „piros” vonatokat. Megdicsérem a MÁV-ot a jegyemért ez a színvonal amit az új típusok képviselnek kiváló. Kevésbé dicséretes az a késési morál, ami ezen a szakaszon tapasztalható.

Alapesetben már azt sem értem, hogy miért fordulhat az elő, hogy a végállomásokról induló járatok késéssel indulnak. Leggyakoribb, hogy a Keletiből induló vonat 5 perc késéssel indul. Hogy kezdhetik késéssel már az elején? Valami nem stimmel a pályaudvaron, amit még mindig nem sikerült felfedniük és orvosolniuk.

Tendencia vélhető felfedezni, ugyanis van, hogy eltelik 1 hónap mindenfajta késés nélkül, de aztán két hétig minden alkalommal késik (legalábbis amikor én közlekedek). Megértem, hogyha az időjárás miatt történik a csúszás, de egy teljesen átlagos napon (időjárás tekintetében) nem tudom hova tenni a dolgot. Véletlenek összegzéséből adódhat?

Egy másik elképzelésem szerint, ami alól kivételt képez az indulás, magában a késés azért jön össze, mert a MÁV rosszul határozza meg a menetidőt. Nem lenne meglepő, hogyha így lenne, mivel Budapesten belül a vonat közel sem közlekedik azzal a sebességgel amivel közlekedhetne (gondolom a pálya állapota miatt). A késések általában nem nagyok, 5-10 perc szokott lenni, de mint előbb említettem periodikusan ismétlődően előjön, valami oka biztosan van.

A legrosszabb az egészben, hogy hektikusan változik, így alkalmazkodni sem lehet hozzá. Legyen mindig 10 perc a késés, így számolhatok vele, de az összevisszaság nem nyerő.

Szintén idetartozik, hogy a Gödöllői hév és a vonatközlekedést miért nem lehet összehozni? A hévvel érkezők mindig lekésik a vonatot, fordítva valamivel jobb a helyzet. Optimalizálással sok időt megspórolhatnának az utasoknak, és szerintem ez plusz kellemetlenséget sem okozna.

Teri

(A képek forrása: elvira.hu, 2013.05.27. napközben)

 

 
2 Tovább

Tömegközlekedjünk blog elindult!

Szomorúan vettem észre, hogy a BKV-figyelő elköltözött a postr blogszolgáltatóról. Az eredetileg 2007-ben Gál Mihály által elindított, majd nem olyan régen Király Dávid által átvett BKV-val foglalkozó, napi olvasói történeteket, átélt eseményeket leközlő oldal megváltozott.

Többé az [origo] hírportálon nem lesz elérhető, hiszen a „konkurenciának” mondható hírportálra és az általuk üzemeltetett blogszolgáltatóra költözött. Sajnálom mivel szerintem volt hatása az oldalnak, mind a BKV-ra mind az emberekre. Szükség van rá, hogy a napi szinten többszázezer ember utaztatásával foglalkozó vállalatok és a hozzá kapcsolódó visszaélések, problémák de nem egyszer örömteli hírek napvilágot lássanak. Szerencsére manapság, az okostelefonok elterjedésével sokkal könnyebb hathatós bizonyítékot készíteni, amellyel könnyebb bemutatni a mindennapi tömegközlekedést.

A postr nem maradhat tömegközlekedéssel foglalkozó hírek nélkül. Nem tudok és nem is akarok a BKV-figyelő helyébe lépni, Mihály és Dávid munkáját nem szeretném másolni. Az általuk létrehozott eszmét szeretném folytatni nem kizárólag Budapest tömegközlekedésére korlátozva.

A MÁV, BKV, Volán mindenki életét meghatározó tömegközlekedési eszközök. A problémákat mindenki látja, tapasztalja. Kövessük a figyelő eredeti elképzelését és hívjuk fel a figyelmet a problémákra. Nem cél a szolgáltatásokat végző vállalatok lejáratása. Célunk, hogy a vezetők és szakemberek az utazók szemével láthassák a problémákat, mert sajnos vannak.

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni.

Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Történeteitekkel színesítsétek az oldalt, ne hagyjuk veszni Magyarország tömegközlekedését.

A blog megalakult, megpróbálom tartalom szerint, felhasználóbarát módon kialakítani. Segítségetekre számítok!

Tapasztalataitokat, észrevételeiteket, panaszaitokat várjuk a tomegkozlekedjunk@gmail.com címre.

 

11 Tovább
123
»

Tömegközlekedjünk

blogavatar

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni. Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Utolsó kommentek