Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Elvileg” csak időszakos volt a módosítás –A MÁV válaszolt-

Korábban egy utas panaszával kapcsolatban megkerestük az illetékeseket (A MÁV megint bekavart) a MÁV részletes tájékoztatást küldött, amelyet módosítás nélkül leközlünk. Elvileg a probléma csak időszakos volt, mától minden helyreállt. Várjuk kedves olvasóink visszajelzését!

Tisztelt Szerkesztő!

A blogjukra érkezett olvasói megkeresés kapcsán feltett kérdéseire az alábbiakról informáljuk. 

2013. augusztus 2-án 21.30 órától 2013. augusztus 14-én 18 óráig Gödöllő – Aszód állomások között  pályakarbantartási munkálatokat végzünk. Ennek következtében t a Budapest – Hatvan – Miskolc – Szerencs – Sátoraljaújhely / Nyíregyháza vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek járataink.

A módosított menetrendben, a felújítás miatt a korábbiakhoz képest időlegesen kevesebb járat közlekedik. A Hatvanig közlekedő, korábban modern, légkondicionált Flirt járművekből kiállított vonatok nem közlekednek, helyettük a Budapest – Eger közötti IC vonatok, valamint a Budapest – Miskolc/Sátoraljaújhely között közlekedő gyorsvonatok Hatvanig minden állomáson és megállóhelyen megállnak. Ezen szakaszon belül történő utazás esetén a járatok gyorsvonati pótjegy váltása nélkül vehetők igénybe.

Fontos tudni, hogy a Gödöllőig közlekedő, minden óra 05-kor induló járatok a módosított menetrendben is közlekednek, és továbbra is FLIRT szerelvényekből állnak.  Azon Utasaink, akik a nyári melegben joggal kívánnak légkondicionált kocsiban utazni, igénybe vehetik továbbá az egri IC-k légkondicionált IC kocsijait, felár megfizetése mellett.

Természetesen megértjük azon Utasainkat, akik hiányolják a megszokott hatvani járataikat.  Természetesen a munkálatok befejezését követően 15-étől a korábbi menetrend és szerelvényforduló visszaállításra kerül. Mivel a felújítás az Utasoknak és a vasútnak is egyaránt érdeke, a hátralévő rövid időre Utasaink szíves megértésére számítunk.

Továbbá, a vágányzári menetrend azért készül, hogy a vonatok közlekedtetését a megváltozott közlekedési viszonyok mellett is biztosítani tudjuk. Mindazonáltal, mivel a korlátozó tényezők (pl.: a felújítás miatt vonalszakaszok kizárása) miatt a rendelkezésre álló mozgástér ilyenkor jelentősen csökken, a vonatközlekedés során a legkisebb eltérés a vágányzári menetrendtől vagy a kapcsolódó technológiáktól zavart, illetőleg járulékosan a vonatok megkésleltetését is okozhatja.

Az operatív irányító szolgálat forgalomszabályozási intézkedések megtételével - a lehetőségeket figyelembe véve - mindent megtesz a menetrendszerű közlekedés helyreállítása érdekében, azonban ez csak hosszabb idő alatt lehetséges. Egy-egy rendkívüli esemény a közlekedésben gyakran több órányi zavartatást, késést okozhat. A késések kapcsán ezúton is Utasaink elnézését kérjük.

Bízunk benne, hogy kérdéseire választ tudtunk adni. Megkeresését köszönjük.

Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.

Üdvözlettel:

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Ügyfélszolgálat

0 Tovább

A MÁV megint bekavart

Változatott a MÁV és utasok tömegének okozott kellemetlenséget, legalábbis Ági leveléből ez szűrhető le. Többször foglalkoztunk a Keleti – Gödöllő között közlekedő vonatokról és a késésekről, ezek szerint a MÁV megoldást még nem talált. A panaszt továbbítjuk a MÁV felé.

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Szeretném mai tapasztalataimat megosztani veletek és az olvasóitokkal mivel már foglalkoztatok a negatív élményemet szolgáltató szakasszal. Nem másról lenne szó, mint a Keleti-Gödöllő közötti vonatszakaszról. Augusztus elsejétől változott a menetrend amivel még nem is lenne probléma. „Jó” utas lévén előre tájékozódtam, hogyan módosult a nap mint nap használt vonatjárataim, elsőre nem láttam semmi különbséget, csak az indulási és érkezési időt figyeltem, a vonattípusok módosulása fel sem tűnt.

A hónap elején a peronon vártam a szokásos vonatomra amikor nagy meglepetés ért, az „új” piros és nem mellesleg légkondis vonat helyett egy régi érkezett. Gondoltam valami miatt kiesett egy járat és ezért a változás. Utána visszaúton is régi érkezett ami már gyanússá vált. Utánanéztem…

A vonatoknál bevezették az IC és országos elnevezésű vonatot és minden harmadik maradt csak elővárosi. Ez azért fontos, mert bár szégyen de csak az elővárosi vonatoknál jár új vonat, a hosszú távú IC-n ezt a kényelmet nem lehet igénybe venni.

Bocsánat, hogyha túlzottan részletesen írom le a körülményeket, de fontos, hogy mindenki megértse mit jelent a kényelem és a nyári melegben az új vonatok által nyújtott légkondi megléte. Többedmagammal együtt napi szinte használjuk ezt a szakaszt munkába járásra. Nem lenne probléma a régi vonat (régóta járok ezen a szakaszon, nem volt mindig klíma, túlélem). A baj az, hogy változtatták a menetrendben a távolságokat is, így az így is késő vonatokat (ami csak Keleti-Hatvan szakaszon járt) hosszabb szakaszra tették és így még nagyobb késésnek tették ki (vagy éppen az utasokat). Mert sajnos ma a MÁV-nál nem biztosított a pontos közlekedés.

Panasszal élnék a módosítás és a tűrhetetlen késések miatt. Ma 2013. augusztus 6-án a 16:44-es gödöllői érkezésű vonat késett több mint 30 percet ezt tetőzte a 35 fok meleg és persze régi vonat érkezett. Elfogadhatatlan, az ember így nem tud tervezni (vagyis tud + 1 órával). Nem ezért fizetem a méregdrága jegyet. Ráadásul nem is esett hó vagy eső (aminél az eddigi tapasztalataim alapján garantálható a fél órás csúszás), igen meleg van, de így kiszúrni a napi szinte ingázó emberekkel más megoldását már elképezni sem tudok.

Kérlek továbbítsátok a panaszom az illetékeseknek!

Köszönettel:

Ági

1 Tovább

Tömegközlekedjünk

blogavatar

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni. Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Utolsó kommentek