Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Internetes jegyvásárlás - a MÁV válaszolt-

Korábban publikált utas panaszával kapcsolatban - Internetes jegyvásárlás tortúrája a MÁV-nál- válaszolt a MÁV. Árvíz volt, a pénz is visszajár eddig minden jó, de az utas panaszának csak egy részére kaptunk magyarázatot. Interneten és a médián keresztül folyamatos tájékoztatás volt ez igaz, de az állomáson várakozókat miért nem lehetett tájékoztatni?

Tisztelt Szerkesztő Úr!

A MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatának eljuttatott olvasói levelet köszönettel megkaptuk, azzal kapcsolatban az alábbiakról kívánjuk tájékoztatni.

A blogbejegyzésben szereplő eset, a június eleji árvíz miatt kialakult helyzettel hozható összefüggésbe. Az áradó Duna a Budapest – Hegyeshalom vasútvonalon megrongálta a vasúti infrastruktúrát, aminek következményeként sebességkorlátozásokat, és pótlóbuszos közlekedési rendet vezetett be a Vasúttársaság. A megváltozott közlekedési lehetőségekről, az árvíz kapcsán bevezetett rendkívüli menetrendről, a menetjegyek visszatérítésének módjáról honlapunkon, valamint a média bevonásával folyamatosan tájékoztattuk az utazóközönséget. A folyamatosan frissített tájékoztató anyagokat honlapunk hírarchívumában, a kereső mezőben az „árvíz” szó beírásával, illetve az alábbi elérési útvonalra kattintva is megtekintheti:

http://www.mav-start.hu/hirek/archivum.php?xquery=%E1rv%EDz

Bár sajnálatos módon, a felár megfizetésével igénybe vehető járatokra vonatkozó módosításokat nem sikerült minden vonat esetében az elektronikus menetrendbe átvezetni, a hozzánk pótjegyük kapcsán visszatérítési igénnyel fordulóknak a visszatérítést utólagosan biztosítottuk. Javasoljuk, hogy az olvasói levelet küldő Utasunk is küldje meg Ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségére pótjegyét és annak kapcsán a szükséges intézkedéseket megtesszük.

Az érintett jegyet megküldheti a H - 1426 Budapest, Pf.: 56. postacímünkre, illetve leadhatja az Önnek legmegfelelőbb Személyes Ügyfélszolgálati pontunkon. A Személyes Ügyfélszolgálatok címeit az alábbi linkre kattintva megtekintheti:

Személyes ügyfélszolgálat :: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Kihasználva a lehetőséget, Ügyfélszolgálatunk a természeti katasztrófa helyzet következményeként felmerült kellemetlenségek és kényelmetlenségek kapcsán ezúton is sajnálatát fejezi ki az Utazóközönség részére.

Üdvözlettel:

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Ügyfélszolgálat

0 Tovább

Érthetetlen késés – MÁV válaszolt –

A korábban publikált  Érthetetlen késés –utas panasza- című bejegyzésünkkel kapcsolatban feltett kérdéseinkre a MÁV-tól válasz érkezett. Számomra még mindig érthetetlen, hogy közel 10 óra alatt nem sikerült megoldani a hivatkozott problémát, de legalább az utas tájékoztatás hiányossága ügyében intézkedtek. Köszönjük a MÁV-nak, hogy válaszolt kérdéseinkre, amelyet most módosítás nélkül leközlünk.

Tisztelt Szerkesztőség!

2013. június 5-én, a MÁV Zrt. felé küldött elektronikus üzenetét köszönettel megkaptuk. .A megkeresésében jelzett észrevétellel kapcsolatban – illetékességből – Ügyfélszolgálatunk az alábbiakról szeretné tájékoztatni a „Tömegközlekedjünk” blog szerkesztőségét:

A megkeresésben jelzett, Budapest-Hatvan-Miskolc vasútvonalon, 2013. június 4-én este 20 óra 30 perckor Gödöllő és Aszód között le kellett zárni az egyik vágányt, mert a heves esőzés következményeként a hegyoldalról lezúduló sárlavina elárasztotta a vágányt. Járataink csak a másik vágányt vehették igénybe, azonban a vonatok itt is csak jelentős, 10 km/órás sebességcsökkentéssel közlekedhettek.

Az előzőekben említett esemény közleménye 2013. június 4-én 21.30-kor került fel honlapunkra, ebben a hírben a várható késések időtartamáról is informáltuk érdeklődő Utasainkat. 2013. június 5-én reggel 05.30-kor, híreink között ismét jeleztük a közlekedési problémát, valamint a várható késéseket is. Ez a hír két ízben frissült: 07.20-kor, valamint 09.20-kor, melyben már a helyreállításról tájékoztattuk az Utasokat. A 3012-es számú vonaton tapasztalt utastájékoztatási hiányosságokért Utasaink elnézését kérjük, a jelzett járat utazószemélyzete felé intézkedtünk.

Az észrevételben említett vonatkésésekkel kapcsolatban szeretnénk jelezni, hogy a kétvágányú közlekedésre tervezett vasúti forgalom esetén, az egyik vágány járhatatlansága, valamint a másik vágány jelentős kapacitáscsökkenése mellett a járatlemondás elkerülhetetlen, ezen túlmenően a leközlekedtetett járatoknál is előfordulhat vonatkésés. A késésekért valamennyi Utasunk elnézését, egyben – a történtek ismeretében - megértését is kérjük.

Köszönjük a szerkesztőség megkeresését, kérjük a rendelkezésére álló eszközökkel tájékoztassa a problémát észrevételező Utasunkat és a „Tömegközlekedjünk” weboldal olvasótáborát is.

Üdvözlettel:

0 Tovább

Tömegközlekedjünk

blogavatar

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni. Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Utolsó kommentek