Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tűrjünk? Álljunk? Várjunk?

A vonatok késése a csatlakozásokról való lemaradást is eredményezi, jobb menetrend kellene, és az utasok sem bosszankodnának annyit. A körülmények állapota még mindig siralmas, a járatok sűrítése talán némi kényelmet hozhatna. Alexandra szeretett vonatozni régen, de mostani állapotokat már nehezen tűri. „Élménybeszámolóját” megosztjuk.

T. Tömegközlekedjünk!

Olvastam ezen a vonalon járó utastársam levelét.

Ma (2013.10.08. – szerk.) többedik alkalommal ezen a vonalon utazva ismételten lekéstem a MÁV zseniális működésének köszönhetően a nemzetközi járatomat. Az olvasói levélből értesültem a menetrendváltozásról, minek köszönhetően én is megtapasztaltam a régi MÁV-feelinget. (Ha kalauz lennék egy ilyen kocsin, senkitől nem mernék menetdíjat kérni)

Szerencsére mostanában csak piros vonattal utaztam de!!! Egyetlen alkalommal sem értem el a külföldi vonatom, még futva se!!! Köszönhetően a remek szervezésnek miszerint a tehervonat stb. menetidejének tartása fontosabb, + a Keletipu.  mivel jelentős építészeti műalkotás, még véletlenül se lehet korszerűsíteni!! Pl. Átjáró, felüljáró, lift!!!(sicc!!)

Ennél már csak az a jobb hogy így legalább élvezhetem a remek építészeti alkotást, persze szigorúan csak állva (ülőhely nincs, ill. minimális) "vigyáznak az egészségünkre", valamint az esti vonat nevezetesen Wiener Walzer, az egyik legpocsékabb nemzetközi hálókocsis vonat, 1 azaz egy!!!!! ülő kocsival. Ha olyan féleszű vagy, hogy véletlenül ezt a vonatot választod, álljál! ja, mert a helyfoglalást az indulás előtt 2óra 10 perccel LEZÁRJÁK!!!!

Nemzetközire indulásig foglalhatsz. Mert ott meg tudják oldani. Ezt is. A takarítást, műszaki karbantartást, menetrend betartását, ár-értékarányt is.

Könyörgöm valaki tegyen valamit, én régen szerettem vonatozni.

A mostani állapotoktól öngyilkos leszek!

Egyszerűen hihetetlennek találom, hogy ennyire semmibe veszi a MÁV a szolgáltatás fizető ügyfelei idejét, egészségét, pénzét. Máshol ezekért a dolgokért fejek hullanak.

Nálunk fordítva van? Dögöljön meg az utas?

Kérem Önöket ha tudják továbbítsák levelem!

Köszönettel: Alexandra

0 Tovább

„Elvileg” csak időszakos volt a módosítás –A MÁV válaszolt-

Korábban egy utas panaszával kapcsolatban megkerestük az illetékeseket (A MÁV megint bekavart) a MÁV részletes tájékoztatást küldött, amelyet módosítás nélkül leközlünk. Elvileg a probléma csak időszakos volt, mától minden helyreállt. Várjuk kedves olvasóink visszajelzését!

Tisztelt Szerkesztő!

A blogjukra érkezett olvasói megkeresés kapcsán feltett kérdéseire az alábbiakról informáljuk. 

2013. augusztus 2-án 21.30 órától 2013. augusztus 14-én 18 óráig Gödöllő – Aszód állomások között  pályakarbantartási munkálatokat végzünk. Ennek következtében t a Budapest – Hatvan – Miskolc – Szerencs – Sátoraljaújhely / Nyíregyháza vasútvonalon módosított menetrend szerint közlekednek járataink.

A módosított menetrendben, a felújítás miatt a korábbiakhoz képest időlegesen kevesebb járat közlekedik. A Hatvanig közlekedő, korábban modern, légkondicionált Flirt járművekből kiállított vonatok nem közlekednek, helyettük a Budapest – Eger közötti IC vonatok, valamint a Budapest – Miskolc/Sátoraljaújhely között közlekedő gyorsvonatok Hatvanig minden állomáson és megállóhelyen megállnak. Ezen szakaszon belül történő utazás esetén a járatok gyorsvonati pótjegy váltása nélkül vehetők igénybe.

Fontos tudni, hogy a Gödöllőig közlekedő, minden óra 05-kor induló járatok a módosított menetrendben is közlekednek, és továbbra is FLIRT szerelvényekből állnak.  Azon Utasaink, akik a nyári melegben joggal kívánnak légkondicionált kocsiban utazni, igénybe vehetik továbbá az egri IC-k légkondicionált IC kocsijait, felár megfizetése mellett.

Természetesen megértjük azon Utasainkat, akik hiányolják a megszokott hatvani járataikat.  Természetesen a munkálatok befejezését követően 15-étől a korábbi menetrend és szerelvényforduló visszaállításra kerül. Mivel a felújítás az Utasoknak és a vasútnak is egyaránt érdeke, a hátralévő rövid időre Utasaink szíves megértésére számítunk.

Továbbá, a vágányzári menetrend azért készül, hogy a vonatok közlekedtetését a megváltozott közlekedési viszonyok mellett is biztosítani tudjuk. Mindazonáltal, mivel a korlátozó tényezők (pl.: a felújítás miatt vonalszakaszok kizárása) miatt a rendelkezésre álló mozgástér ilyenkor jelentősen csökken, a vonatközlekedés során a legkisebb eltérés a vágányzári menetrendtől vagy a kapcsolódó technológiáktól zavart, illetőleg járulékosan a vonatok megkésleltetését is okozhatja.

Az operatív irányító szolgálat forgalomszabályozási intézkedések megtételével - a lehetőségeket figyelembe véve - mindent megtesz a menetrendszerű közlekedés helyreállítása érdekében, azonban ez csak hosszabb idő alatt lehetséges. Egy-egy rendkívüli esemény a közlekedésben gyakran több órányi zavartatást, késést okozhat. A késések kapcsán ezúton is Utasaink elnézését kérjük.

Bízunk benne, hogy kérdéseire választ tudtunk adni. Megkeresését köszönjük.

Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.

Üdvözlettel:

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Ügyfélszolgálat

0 Tovább

Még mindig durván késik a MÁV

Az előző héten publikált - A MÁV megint bekavart – című bejegyzésünket továbbítottuk a MÁV illetékesei felé, de választ még nem kaptunk. Az állapotok nem változtak, és panasz írója újabb felháborító esetet oszt meg velünk adott vonatszakaszon (Gödöllő – Keleti). Ági elmondása szerint a vonat mindig késik és úgy gondolja, hogy nem ezért a kiszámíthatatlanságért veszi meg a méregdrága havi vonatbérletét.

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Nincs egy hete, hogy megírtam panaszomat a Gödöllő - Keleti vonatszakaszon tapasztaltakról. Nem tudom sikerült-e továbbítanotok az illetékeseknek, de mivel nem változott semmi, sőt!!! rosszabb lett a közlekedés, ezért újra írok, mert amit ma tapasztaltam elfogadhatatlan és továbbra is káosz uralkodik.

A mai napon azaz 2013. augusztus 12-én sokáig kellett dolgoznom Gödöllőn, utána még egyéb elintéznivalóim is voltak a városban, és a menetrend szerinti Eger - Keleti között közlekedő 20:51-es gödöllői indulású vonattal szerettem volna hazaindulni. Akik nem olvasták előző levelemet azoknak szól, hogy a MÁV változtatott a vonattípusokon és azóta teljes káosz uralkodik a szakaszon.

A vonat ismételten késett ezúttal 34 (azaz harmincnégy) percet. Nem mintha eddig nem késtek volna, de a 10-15-20 perces késéseken már fent sem akadok (ennyi mindig összejön).

Különösen dühítő és felháborító, hogy mindez ilyen későn történik, az eredetileg fél tízre Keletibe érő vonat, tíz után érkezett meg, és a onnan még tovább kellett utaznom, amit ilyen későn már nem szeretek. Örülnék neki, hogyha a méregdrága jegyemért cserébe, tartható menetrendet kapnék.

Könyörgöm, kalkulálják be, változtassák meg a menetidőt, de ez így nem működik a XXI. században!!! A kiszámíthatatlanság bosszant a leginkább, mert ha tudom, hogy ennyit késik, másképpen kalkulálok, gondolom utastársaim is hasonlóan vélekednek ez ügyben.

Nyomatékosan kérem a MÁV szakembereit, hogy módosítsák úgy a menetrendet, hogy az tarható legyen!!!

Üdvözlettel:

Ági

0 Tovább

A MÁV megint bekavart

Változatott a MÁV és utasok tömegének okozott kellemetlenséget, legalábbis Ági leveléből ez szűrhető le. Többször foglalkoztunk a Keleti – Gödöllő között közlekedő vonatokról és a késésekről, ezek szerint a MÁV megoldást még nem talált. A panaszt továbbítjuk a MÁV felé.

Tisztelt Tömegközlekedjünk blog!

Szeretném mai tapasztalataimat megosztani veletek és az olvasóitokkal mivel már foglalkoztatok a negatív élményemet szolgáltató szakasszal. Nem másról lenne szó, mint a Keleti-Gödöllő közötti vonatszakaszról. Augusztus elsejétől változott a menetrend amivel még nem is lenne probléma. „Jó” utas lévén előre tájékozódtam, hogyan módosult a nap mint nap használt vonatjárataim, elsőre nem láttam semmi különbséget, csak az indulási és érkezési időt figyeltem, a vonattípusok módosulása fel sem tűnt.

A hónap elején a peronon vártam a szokásos vonatomra amikor nagy meglepetés ért, az „új” piros és nem mellesleg légkondis vonat helyett egy régi érkezett. Gondoltam valami miatt kiesett egy járat és ezért a változás. Utána visszaúton is régi érkezett ami már gyanússá vált. Utánanéztem…

A vonatoknál bevezették az IC és országos elnevezésű vonatot és minden harmadik maradt csak elővárosi. Ez azért fontos, mert bár szégyen de csak az elővárosi vonatoknál jár új vonat, a hosszú távú IC-n ezt a kényelmet nem lehet igénybe venni.

Bocsánat, hogyha túlzottan részletesen írom le a körülményeket, de fontos, hogy mindenki megértse mit jelent a kényelem és a nyári melegben az új vonatok által nyújtott légkondi megléte. Többedmagammal együtt napi szinte használjuk ezt a szakaszt munkába járásra. Nem lenne probléma a régi vonat (régóta járok ezen a szakaszon, nem volt mindig klíma, túlélem). A baj az, hogy változtatták a menetrendben a távolságokat is, így az így is késő vonatokat (ami csak Keleti-Hatvan szakaszon járt) hosszabb szakaszra tették és így még nagyobb késésnek tették ki (vagy éppen az utasokat). Mert sajnos ma a MÁV-nál nem biztosított a pontos közlekedés.

Panasszal élnék a módosítás és a tűrhetetlen késések miatt. Ma 2013. augusztus 6-án a 16:44-es gödöllői érkezésű vonat késett több mint 30 percet ezt tetőzte a 35 fok meleg és persze régi vonat érkezett. Elfogadhatatlan, az ember így nem tud tervezni (vagyis tud + 1 órával). Nem ezért fizetem a méregdrága jegyet. Ráadásul nem is esett hó vagy eső (aminél az eddigi tapasztalataim alapján garantálható a fél órás csúszás), igen meleg van, de így kiszúrni a napi szinte ingázó emberekkel más megoldását már elképezni sem tudok.

Kérlek továbbítsátok a panaszom az illetékeseknek!

Köszönettel:

Ági

1 Tovább

Internetes jegyvásárlás - a MÁV válaszolt-

Korábban publikált utas panaszával kapcsolatban - Internetes jegyvásárlás tortúrája a MÁV-nál- válaszolt a MÁV. Árvíz volt, a pénz is visszajár eddig minden jó, de az utas panaszának csak egy részére kaptunk magyarázatot. Interneten és a médián keresztül folyamatos tájékoztatás volt ez igaz, de az állomáson várakozókat miért nem lehetett tájékoztatni?

Tisztelt Szerkesztő Úr!

A MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatának eljuttatott olvasói levelet köszönettel megkaptuk, azzal kapcsolatban az alábbiakról kívánjuk tájékoztatni.

A blogbejegyzésben szereplő eset, a június eleji árvíz miatt kialakult helyzettel hozható összefüggésbe. Az áradó Duna a Budapest – Hegyeshalom vasútvonalon megrongálta a vasúti infrastruktúrát, aminek következményeként sebességkorlátozásokat, és pótlóbuszos közlekedési rendet vezetett be a Vasúttársaság. A megváltozott közlekedési lehetőségekről, az árvíz kapcsán bevezetett rendkívüli menetrendről, a menetjegyek visszatérítésének módjáról honlapunkon, valamint a média bevonásával folyamatosan tájékoztattuk az utazóközönséget. A folyamatosan frissített tájékoztató anyagokat honlapunk hírarchívumában, a kereső mezőben az „árvíz” szó beírásával, illetve az alábbi elérési útvonalra kattintva is megtekintheti:

http://www.mav-start.hu/hirek/archivum.php?xquery=%E1rv%EDz

Bár sajnálatos módon, a felár megfizetésével igénybe vehető járatokra vonatkozó módosításokat nem sikerült minden vonat esetében az elektronikus menetrendbe átvezetni, a hozzánk pótjegyük kapcsán visszatérítési igénnyel fordulóknak a visszatérítést utólagosan biztosítottuk. Javasoljuk, hogy az olvasói levelet küldő Utasunk is küldje meg Ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségére pótjegyét és annak kapcsán a szükséges intézkedéseket megtesszük.

Az érintett jegyet megküldheti a H - 1426 Budapest, Pf.: 56. postacímünkre, illetve leadhatja az Önnek legmegfelelőbb Személyes Ügyfélszolgálati pontunkon. A Személyes Ügyfélszolgálatok címeit az alábbi linkre kattintva megtekintheti:

Személyes ügyfélszolgálat :: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Kihasználva a lehetőséget, Ügyfélszolgálatunk a természeti katasztrófa helyzet következményeként felmerült kellemetlenségek és kényelmetlenségek kapcsán ezúton is sajnálatát fejezi ki az Utazóközönség részére.

Üdvözlettel:

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Ügyfélszolgálat

0 Tovább
«
123

Tömegközlekedjünk

blogavatar

Hívjuk fel a problémákra a figyelmet! „Több szem többet lát” elvet alkalmazva sikerülhet egy jobb, szebb, tisztább tömegközlekedést létrehozni. Alkossunk egy közösséget, amely a postr-en „jóban, rosszban” összetartva, foglalkozik a tömegközlekedés viszontagságaival. Hibák mindig is voltak és lesznek, ne hagyjuk szó nélkül, írjuk le, ezzel is nagyobb esélyt adva annak, hogy változhasson a helyzet és a szolgáltatók felfedezzék hiányosságaikat.

Utolsó kommentek